Jeremias Makkonen Tesiin viestinnän asiantuntijaksi

Jeremias Makkonen, Tesin uusi viestinnän asiantuntija

Jeremias Makkonen aloittaa viestinnän asiantuntijana Tesissä 1.8.2023. Jeremias siirtyy Tesille Inderesiltä yhteisörakentajan (Community Designer) tehtävästä, ja hänellä on aiempaa työkokemusta myös muista sijoittamisen ja rahoituksen organisaatioista. Koulutukseltaan Jeremias on liiketalouden tradenomi Turun ammattikorkeakoulusta.

”Mahtava saada tiimiimme hieno uusi vahvistus, joka tuo meille uutta osaamista erityisesti digitaaliseen ja visuaaliseen viestintään. Odotamme innolla elokuuta ja sitä, että saamme Jeremiaksen meille. Lämpimästi tervetuloa!”, sanoo viestintäjohtaja Susanna Aaltonen.

Tesi haluaa nostaa Suomen uudistavan talouskasvun eturiviin. Kehitämme markkinaa ja toimimme aktiivisesti kasvavien suomalaisyritysten onnistumisen puolesta. Sijoitamme pääomasijoitusrahastoihin ja suoraan kasvuyrityksiin. Meiltä saat pitkäjänteistä apua, markkinatietoa, kärsivällistä rahaa ja osaavaa omistamista. tesi.fi | Twitter | LinkedIn | Uutiskirje