Tule harjoittelijaksi kehitys- ja strategiatiimiimme!

Haluatko työskennellä datan parissa ja päästä työstämään mielenkiintoisia tutkimuksia loistavassa porukassa? Jos vastasit kyllä, harjoittelu kehitys- ja strategiatiimissämme saattaa olla juuri sinua varten.

Etsimme nyt uutta harjoittelijaa kehitys- ja strategiatiimiimme alkuvuodeksi 2023. Kokopäiväinen harjoittelu alkaa tammikuussa 2024 ja kestää 5–6 kuukautta. Palkka on 3 000 € / kk. Lisäksi henkilöstöetumme ovat kattavat.

Tesin seitsemän hengen kehitys- ja strategiatiimi työskentelee Tesin yritysstrategian, kehitysprojektien, markkina-analyysien ja päätöksentekoa tukevien datamallien parissa. Kehitystiimin harjoittelijana avustat tiimiä markkina-analyysien teossa ja valmistelet materiaaleja ja analyysia strategiaprosessien tueksi. Pääset työskentelemään tiiviisti myös Tesin muiden tiimien sekä ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Tarkemman kuvauksen avoinna olevasta tehtävästä löydät englanniksi kotisivuiltamme täältä.

Uskomme työnantajana monimuotoisuuden voimaan ja edistämme tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta niin yhtiönä kuin sijoittajana. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.

Ilmoituksen (englanniksi) ja hakemuslomakkeen löydät aTalentin sivuilta klikkaamalla linkkiä alla. Viimeinen hakupäivä harjoitteluohjelmaan on 3.9.2023.

Hae tehtävää tästä

Tesi haluaa nostaa Suomen uudistavan talouskasvun eturiviin. Kehitämme markkinaa ja toimimme aktiivisesti kasvavien suomalaisyritysten onnistumisen puolesta. Sijoitamme pääomasijoitusrahastoihin ja suoraan kasvuyrityksiin. Meiltä saat pitkäjänteistä apua, markkinatietoa, kärsivällistä rahaa ja osaavaa omistamista. tesi.fi | Twitter | LinkedIn | Uutiskirje