Oletko uusi traineemme kehitystiimiin?

Tesin kehitystiimi etsii nyt traineeta osaksi joukkoaan. Kokopäiväinen harjoittelu alkaa tammikuussa 2023 ja on kestoltaan 5-6 kuukautta.

Tesin kahdeksan hengen kehitys- ja strategiatiimi työskentelee Tesin yritysstrategian, kehitysprojektien, markkina-analyysien ja päätöksentekoa tukevien datamallien parissa. Kehitystiimin harjoittelijana avustat tiimiä markkina-analyysien teossa ja valmistelet materiaaleja ja analyysia strategiaprosessien tueksi. Pääset työskentelemään tiiviisti myös Tesin muiden tiimien sekä ulkoisten sidosryhmien kanssa.

Tesin tuottamiin markkinaraportteihin pääset tutustumaan täällä.

Kaikki toimintamme Tesillä perustuu positiivisen yhteiskunnallisen vaikuttavuuden tavoitteluun. Uskomme, että vastuullinen toiminta luo kilpailuetua yrityksille ja on edellytys pitkän aikavälin menestykselle. Uskomme työnantajana monimuotoisuuden voimaan ja edistämme tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta niin yhtiönä kuin sijoittajana. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista sekä hakemuksen löydät aTalentin sivuilta. Viimeinen hakupäivä harjoitteluohjelmaan on 25.9.2022.

Jos haluat tietää lisää kehitystiimin harjoittelijan tehtävistä, voit olla yhteydessä kehityspäällikkö Sanni Virtaseen (+358505531312) tiistaina 20.9. klo 16-17 tai torstaina 22.9. klo 9-10.

Rekryprosessia koskeviin kysymyksiin vastaa aTalentin Laura Seppä (+358 40 557 93 89, laura.seppa@atalent.fi). Parhaat ajat Lauran tavoittamiseksi ovat perjantai 16.9. klo 11-12 ja torstai 22.9. klo 10.30-11.30.

Tesi (Suomen Teollisuussijoitus Oy) on valtion pääomasijoitusyhtiö, joka haluaa nostaa Suomen uudistuvan talouskasvun eturiviin sijoittamalla rahastoihin ja suoraan yrityksiin. Sijoitamme kannattavasti ja vastuullisesti ja luomme yhdessä uusia maailmalla menestyjiä. Hallinnoitavat pääomasijoituksemme ovat 2,4 miljardia euroa.  www.tesi.fi | @TesiFII