Oletko uusi viestintäpäällikkömme?

Haemme viestintätiimimme vahvistukseksi kokenutta organisaatioviestinnän osaajaa. Jos yhteiskunnallisesti merkittävä toiminta, talous, uudistaminen, kestävyys ja kasvuyritykset kiinnostavat sinua, tämä on juuri sinun unelmapaikkasi.

Viestintäpäällikkö

Vastaat työssäsi erityisesti vuosiraportoinnista ml. vastuullisuus – ja vaikuttavuus- sekä Tesin tuottaman kasvuyritys- ja pääomasijoitusmarkkinatiedon viestinnästä. Pystyt työskentelemään toimialan eri verkostoissa ja ottamaan aktiivisen roolin viestinnän koordinoijana ja sparraajana. Toimit luontevasti sosiaalisessa mediassa ja olet kiinnostunut digitaalisen viestinnän ja vastuullisuusviestinnän kehittämisestä. Jaat osaamistasi ja toimit vaikuttavan viestinnän kehittäjänä. Pääset osallistumaan myös muihin viestinnän tehtäviin tarpeen ja kiinnostuksesi mukaan. Lähiesihenkilösi on viestintäjohtaja.

Menestyäksesi tehtävässä tarvitset

• Aiempaa kokemusta vastuullisista viestinnän tehtävistä
  • Kiinnostusta talousviestintään, raportointiin, kestävyysajatteluun sekä tiedon jalostamiseen viestinnän vaikuttavuuden lisäämiseksi
  • Analysointikykyä ja numeroiden ymmärrystä
  • Kokonaisuuksien hahmottamisen taitoa ja olennaisen erottamista
  • Sujuvaa kynää ja visuaalista silmää
  • Viestintäpalveluiden ostokokemusta
  • Paineensietokykyä ja hyvää projektinhallintaa usean hankkeen läpiviennissä
  • Kehitys- ja kehittämishaluisuutta, hyviä somevalmiuksia, mediaosaamista ja aktiivista monikanavaisen viestinnän hallintaa
  • Oma-aloitteisuutta, itsenäistä otetta, yhteistyötaitoja ja joustavuutta
  • Sujuvaa suomen ja hyvää englannin kielen osaamista

Tarjoamme mielenkiintoisen näköalapaikan suomalaiseen pääomasijoitusmarkkinaan ja kasvuyrityskenttään. Merkityksellisyyttä työhösi tuo vahva yhteiskunnallinen vaikuttavuutemme: suomalaiset salkkuyrityksemme työllistivät viime vuonna yli 70 000 henkilöä. Meillä pääset tekemään monipuolista työtä osaavassa ja kannustavassa työyhteisössä, jossa työskentelee tällä hetkellä noin 50 asiantuntijaa. Toimitilamme sijaitsevat Helsingin Ruoholahdessa, mutta sinulla on mahdollisuus myös joustavaan hybridityöskentelyyn.

Uskomme työnantajana monimuotoisuuden voimaan ja edistämme tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta niin yhtiönä kuin sijoittajana. Meillä on hyvät kouluttautumismahdollisuudet ja ilmapiirimme on työhyvinvoinnin huomioiva.

Kiinnostuitko? Hae tehtävää alla olevan Jätä hakemus -painikkeen kautta viimeistään 6.2.2023. Täydennä hakulomakkeen tiedot huolellisesti, erityisesti henkilötiedot ja työkokemus, sekä liitä mukaan CV:si ja hakemuksesi.

Jätä hakemus

Lisätietoja tehtävästä antavat S&S Consultingissa Sanna Leppäluoto, puh. 050 344 6864 ja Maria Mäntylä, puh. 050 525 1677 sekä Tesin viestintäjohtaja Susanna Aaltonen, 040 593 4221 pe 27.1. klo 11–12.30 ja 15-16 sekä ke 1.2. klo 14-16.

Tesi haluaa nostaa Suomen uudistavan talouskasvun eturiviin. Kehitämme markkinaa ja toimimme aktiivisesti kasvavien suomalaisyritysten onnistumisen puolesta. Sijoitamme pääomasijoitusrahastoihin ja suoraan kasvuyrityksiin. Meiltä saat pitkäjänteistä apua, perusteltua näkemystä, kärsivällistä rahaa ja osaavaa omistamista. tesi.fi | Twitter LinkedIn Uutiskirje