Tesin kevään 2023 uudet harjoittelijat

Tammikuussa Tesillä aloittaa perinteiseen tapaan neljä uutta harjoittelijaa. Anna Salokorpi ja Martin Kidron aloittavat 9.1. suorien sijoitusten tiimeissä ja Akseli Kivelä niin ikään 9.1. rahastotiimissä. Rasmus Varjoranta aloittaa harjoittelijana kehitystiimissä 16.1.

Anna opiskelee parhaillaan rahoituksen maisteriohjelmassa Hankenilla, mutta onpa hänelle kertynyt kokemusta myös ulkomailla opiskelusta Etelä-Korean Hanyangin yliopistossa suoritettujen vaihto-opintojen myötä. Aiempaa työkokemusta Annalle on karttunut rahoitus- ja neuvonantopalveluiden parista mm. Danske Bankilta ja PwC:ltä.

Martin puolestaan suorittaa strategian maisteriopintojaan tuotantotalouden laitoksella Aalto-yliopistossa. Opintojen ohella Martin on työskennellyt mm. rahoitus- ja neuvonantopalveluiden parissa.

Akseli saapuu vahvistamaan Tesin rahastotiimiä aina Tampereelta saakka, missä hän opiskelee tuotantotaloutta Tampereen yliopistossa. Aiempaa työkokemusta Akselille on karttunut monipuolisesti niin taloushallinnon, teollisuuden kuin rauhanturvaustehtävienkin parista.

Rasmus opiskelee parhaillaan Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulussa laskentatoimen maisteriohjelmassa. Opintojen ohella hän on ehtinyt kerryttämään työkokemusta rahoitus- ja neuvonantopalveluiden parista mm. Mandatumilla ja Finnveralla.

Lämpimästi tervetuloa Anna, Martin, Akseli ja Rasmus!

Tesi haluaa nostaa Suomen uudistavan talouskasvun eturiviin. Kehitämme markkinaa ja toimimme aktiivisesti kasvavien suomalaisyritysten onnistumisen puolesta. Sijoitamme pääomasijoitusrahastoihin ja suoraan kasvuyrityksiin. Meiltä saat pitkäjänteistä apua, perusteltua näkemystä, kärsivällistä rahaa ja osaavaa omistamista. tesi.fi | Twitter LinkedIn Uutiskirje